9 Temmuz 2009 Perşembe

Düğüm

Herşey nasıl düğüm oldu bilmiyorum. Hiç birşey yokken, herşey aynı devam ederken..
Kablolar gibi. Alır bir köşeye atarsın, lazım olduğunda onlar birbirine öyle bir bağlanmış olur ki açamazsın.

Yazın sonuna doğru askere gideceğim. Bu aile içinde öğrenilince sülaledeki tüm erkekler askerlik anılarıyla akın akın gelmeye başladı. Annemin sevgisi tavan yaptı. Öss ye girdiğim yıldaki gibiyim. tavsiyeler, inşallahlar, sorular… Sıkıştım.
Bir de arkamda bırakacaklarım var.
Evim, arabam, kedim, kıyafet dolabım, işim, dizilerim, bilmem kaç gb müzik arşivim, gelecek planlarım, bitiremediğim bir sürü kitap, arkadaşlarım, akrabalarım, aşık olduklarım, küstüklerim ; Hayatım.

Hepsini bir kenara bırakıp gitmeden, daha şimdiden düğüm oldular. Daha hiç bir şey yokken, herşey aynı devam ederken.

Döndüğümde uzun uzun kablolarla oynayacağım. Şimdilik onları uyumaya bırakıyorum.

Hiç yorum yok: